.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تایید کرد.
محمدعلی نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد/ کشف اسلحه و دستنوشته اعتراف به قتل / میترا استاد جعبه سیاه شهردار سابق / او می خواست چه رازی را فاش کند !
سرانجام چند ساعت پس از قتل میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی تکلیف این پرونده مشخص شد و شهردار اسبق تهران با مراجعه به پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد. سرپرست دادسرای امور جنایی در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها این خبر را تایید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : اخراج سرمربی تیم برق جدید شیراز ، مصدومیت دروازه بان تیم خونه به خونه ، کتک خوردن سرپرست این تیم و پرتاب صندلی های شکسته به وسط زمین از حواشی پررنگ آخرین دیدار این دو تیم در لیگ دسته یک بود ..... حاشیه های آخرین بازی خونه به خونه در لیگ دسته یک
شمال نیوز : اخراج سرمربی تیم برق جدید شیراز ، مصدومیت دروازه بان تیم خونه به خونه ، کتک خوردن سرپرست این تیم و پرتاب صندلی های شکسته به وسط زمین از حواشی پررنگ آخرین دیدار این دو تیم در لیگ دسته یک بود .....(ادامه)
تمامی وزرای دولت روحانی که استیضاح شدند+ جدول
مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، استیضاح ۳ تن از وزرای کابینه دولت دوازدهم را مورد بررسی قرار می‌دهد. (ادامه)
«فرجی دانا» مشاور علمی رییس جمهور شد
رییس‌ جمهور در حکمی رضا فرجی دانا را به عنوان «مشاور علمی رییس جمهور» منصوب کرد.(ادامه)
در این گزارش نگاه کوتاهی به افرادی خواهیم داشت که طی حیات ۴۰ ساله انقلاب بر کرسی علم و آموزش عالی کشور تکیه زدند. «غلامی» پانزدهمین وزیر علوم/ سکانداران ۴۰ سال گذشته آموزش عالی چه کسانی بودند؟
در این گزارش نگاه کوتاهی به افرادی خواهیم داشت که طی حیات ۴۰ ساله انقلاب بر کرسی علم و آموزش عالی کشور تکیه زدند.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
آقای روحانی وزرای بهتر از اینها سراغ نداشتید ؟
کم‌ترین انتظار این است که هر دولت جدیدی از دولت قبل ازخود قوی‌تر باشد تا بتواند کشور را یک گام به جلوتر ببرد. (ادامه)
نایب رئیس مجلس با ضعیف خواندن عملکرد وزیر کشور، نسبت به تکرار مسائلی که در مجلس قبل منجر به انتخاب این وزیر شد، هشدار داد. هشدارهای صریح علی‌مطهری: در انتخاب وزرا معامله نشود/ وزیر کشور دولت یازدهم نتیجه یک معامله بود(خبر)
نایب رئیس مجلس با ضعیف خواندن عملکرد وزیر کشور، نسبت به تکرار مسائلی که در مجلس قبل منجر به انتخاب این وزیر شد، هشدار داد.(ادامه)
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید.
کدامیک از وزیران با صندلی وزارت خداحافظی می‌کنند + اسامی
برخی کارشناسان بر این باورند که تغییرات کابینه، خیلی چشمگیر و محسوس نیست و با اینکه شاهد تغییراتی در سطح وزارتخانه ها، معاونان رئیس جمهور و حتی دفتر رئیس جمهور برای دولت دوازدهم خواهیم بود، این تغییرات بیشتر شامل جابجایی های درون دولت می شود، نه آمدن چهره ها و افراد جدید. (ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است. آخرین خبرها از تغییرات کابینه ؛ جوان ترها می آیند
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است.(ادامه)
دولت یازدهم روز 12 مرداد ماه سال 92 با مراسم تنفیذی که در محضر رهبر معظم انقلاب انجام شد آغاز به کار کرد و احتمالاً بر اساس گفته یکی از اعضای هیات رئیسه 10 یا 11 مرداد به پایان می رسد و جای خود را ....

نارضایتی روحانی و پیش‌بینی تغییرات بیشتر از ۵۰ درصد در کابینه دولت
دولت یازدهم روز 12 مرداد ماه سال 92 با مراسم تنفیذی که در محضر رهبر معظم انقلاب انجام شد آغاز به کار کرد و احتمالاً بر اساس گفته یکی از اعضای هیات رئیسه 10 یا 11 مرداد به پایان می رسد و جای خود را .... (ادامه)
شعارها و ترکیب سیاسی ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری(خبر)
(ادامه)
این تصمیم روحانی نه تنها برای هفت ماه اخیر بلکه برای چهار سال دوم است. به نظر می‌رسد حسن روحانی به معرفی این سه نفر از همین امروز تکلیف سه وزیر کابینه آینده خود را مشخص کرده است.
تغییر در کابینه؛ آغاز شطرنج سیاسی روحانی
این تصمیم روحانی نه تنها برای هفت ماه اخیر بلکه برای چهار سال دوم است. به نظر می‌رسد حسن روحانی به معرفی این سه نفر از همین امروز تکلیف سه وزیر کابینه آینده خود را مشخص کرده است. (ادامه)
ناطق حوصله کار میدانی سیاسی ندارد/ شجاعت مطهری زیاد است
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: عموم وزرای دولت روحانی مجرب هستند و معنی حکومت‌کردن را می‌فهمند و تدابیر خوبی دارند. (ادامه)
ناطق حوصله کار میدانی سیاسی ندارد/ شجاعت مطهری زیاد است
شمال نیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: عموم وزرای دولت روحانی مجرب هستند و معنی حکومت‌کردن را می‌فهمند و تدابیر خوبی دارند. (ادامه)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است.
کدام وزرای روحانی حاشیه امن دارند؟(خبر)
خبر استعفای سه تن از وزرای دولت تنها چندماه مانده به پایان کار دولت یازدهم به یکباره این سوال را به وجود آورد که دولت کدام بخش ها را ترمیم کرده است. (ادامه)



شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند. از استیضاح تا استعفا؛ حاشیه‌های سیاسی ۱۸ وزیر روحانی(خبر)
شاید به همین خاطر بود که در سه سال و سه ماهی که از عمر دولت اول روحانی گذشته، کسی به تغییر ترکیب کابینه فکر نمی‌کرد؛ مگر منتقدان دولت که یک‌بار با استیضاح وزیر علوم، تغییری را به کابینه اعتدال تحمیل کردند.(ادامه)
 بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و دولتمردان رجایی و باهنر این روزها چه می‌کنند؟
بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و(ادامه)
چهره ها در مراسم ختم مرحوم علی دادمان
مراسم ختم مرحوم علی دادمان بعد از ظهر پنج شنبه در مسجدالرسول واقع در سعادت‌آباد برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس نهم که یک سال خود را با دولت احمدی نژاد و سه سال دیگر را در دولت روحانی سپری کرد و رکورددار مطرح شدن استیضاح در آن در تاریخ مجالس جمهوری اسلامی نام گرفت. هرچند تنها ۶ استیضاح در صحن علنی مطرح شد که سهم هرکدام از دولت‌ها ۳ استیضاح بود. زنگ پایان مجلس نهم به صدا در آمد/ تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام مهمترین اقدام نمایندگان ملت/ خداحافظی 217 نماینده با بهارستان
شمال نیوز: مجلس نهم که یک سال خود را با دولت احمدی نژاد و سه سال دیگر را در دولت روحانی سپری کرد و رکورددار مطرح شدن استیضاح در آن در تاریخ مجالس جمهوری اسلامی نام گرفت. هرچند تنها ۶ استیضاح در صحن علنی مطرح شد که سهم هرکدام از دولت‌ها ۳ استیضاح بود.(ادامه)
دولت یازدهم ۱۸ کارته شد
شمال نیوز:وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی مجلس نتوانست نمایندگان را از پاسخ‌هایش درباره مدیریت ضعیف در این وزارتخانه قانع کند و بدین ترتیب دومین اخطار و کارت زرد خود را از مجلس نهم دریافت کرد و بار دیگر در یک قدمی استیضاح قرار گرفت.(ادامه)
10 چهره مهم غایب در انتخابات مجلس
سیاست بازنشستگی ندارد اما افرادی هستند که حضور در پشت پرده را به بازی در میدان اصلی ترجیح می‌دهند. (ادامه)
سومین کارت زرد مجلس به فانی
نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر آموش و پرورش به سؤال موسوی‌نژاد قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند؛ بدین ترتیب دولت یازدهم، هفدهمین اخطارش را از پارلمان دریافت کرد.(ادامه)
تصاویر/ درگیری دانشجویان در حضور روحانی
شعارهایی از سوی عده‌ای از حاضران در راستای حمایت از رئیس‌جمهور دوره اصلاحات سر داده شد که در مقابل نیز عده‌ای دیگر شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند(ادامه)
درگیری دانشجویان در حضور روحانی +عکس
فرارو: در جریان مراسم روز دانشجو با حضور رئیس جمهور شعارهایی از سوی عده‌ای از حاضران در راستای حمایت از رئیس‌جمهور دوره اصلاحات سر داده شد که در مقابل نیز عده‌ای دیگر شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند این شعارها در نهایت به درگیری دو طیف از دانشجویان انجامید. (ادامه)
سومین کارت زرد مجلس به نعمت‌زاده
نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت به سؤال رسایی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند که بدین ترتیب دولت یازدهم، شانزدهمین اخطارش را از پارلمان دریافت کرد. (ادامه)
سه بار استعفای نعمت‌زاده ؟
بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی با رویکردهای جناحی مختلف، کابینه «کهن‌سال» دولت یازدهم را یکی از نقاط ضعف حجت‌الاسلام روحانی در چینش کابینه می‌دانند و حالا بار دیگر احتمال ترمیم کابینه بر سر زبان‌ها افتاده است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.